Moment pleasure



Imorrn är det äntligen fredag. Och helgen ser ut som vanligt.
Fest imorrn, jobb lördag och äntligen ledig på söndag. Då blir det reseplanerande och bio.
Inga överraskningar där så att säga.
Men det känns helt okej. Rutiner är bra. Ibland.
Och eftersom jag inte söp till förra helgen så har jag en del att ta igen den här helgen.

Och jag börjar redan få ångest inför måndagen. Det är helt hemskt, men den är väldigt nära om
man tänker efter.
Fler semestervikarier, färre ordinarie. Jag är ju sommarvikare, men ses som en gammal räv.
Så nästa vecka fylls mina uppgifter på med ungefär 1000 till. Jag vet lixom inte hur jag ska hinna med allt.
Och på toppen av det här lär man vara extramorsa åt alla sommarjobbare.
Jag orkar inte. Jag vill ha semester. Nu.

Nej, nu blir det Sex and the city och sen bums i säng!



Jag vill sticka ut ett öga på mig själv, eller dig.
Det spelar ingen roll, bara det gör ont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback