How to lose a guy.




Hemma från stugan. Jag parkerade mig på bryggan och tittade ut över vattnet hur länge som helst.
Konstigt hur något så tråkigt kan vara så fint och rogivande på samma gång.
Maten fick jag ta tag i själv, annars hade det inte blivit av. Förstod man ju nästan.

På Ikea blev det x antal galgar och lådor. Nu ska jag ta tag i mitt klädkaos.
Eller det är inte ett kaos längre, det är en sanitär olägenhet att vistas i.
Jag är en dålig människa.
Men imorrn ska jag verkligen ta tag i det, hade jag tänkt.

Helgen blir likadan som alla andra helger.
Troligen fest imorrn. Och glöm allt jag sagt om att ta det lugnt.
Jag behöver supa bort mitt förstånd.
Jobba på krogen på lördag, sova bort halva söndagen och sen jobba.
Någonstans därimellan ska jag klämma in nån get together med mattokiga Alex hade jag planerat.

Nu ska jag dyka i säng, och kolla på film.
Hur man blir av med en kille på 10 dar.
Känns så jävla passande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback