Heavily broken

Jag mår dåligt. Otroligt dåligt.
Det känns som någon hoppat på mitt huvud hela natten. Aj.
Men vaken var man vid nio-snåret ändå. Pappa väckte mig. Dags att åka till stranden.
Jag meddelade att han kunde återkomma om typ 13 timmar, för då skulle jag vara människa igen.
Men det gick fortare än väntat. En halvliter cola light senare och jag är som en helt ny människa. Man kan inte tro att jag var ute och svirade runt igår kväll på stadens alla gator. Om man bortser från sminket som är utsmetat i hela ansiktet, stämpeln på armen och svintohåret. Annars så.

Nu inväntar jag Lina som också ska med ut på stranden. Hon hade fått för sig att hon skulle cykla ut hit.
Så jag lär nog vänta ett tag innan hon anländer.
Det blir en ordentlig rehab på stranden hela dagen, innan jobbet väntar ikväll.

Ut med er, det är varmt. Antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback