For better or for worse

Idag somnade jag ofrivilligt efter jobbet. Jag skulle kolla på Greys anatomy men mina små ögon orkade inte hålla sig öppna. Så nu sitter jag här, lagomt mosig.
Ska iväg på ett möte är det tänkt, men jag funderar på att strunta i det ganska rejält.
Har verkligen ingen lust, men jag borde. Som jag borde. Ska ta mig en funderare, innan jag bestämmer något.
Efter det så blir det iallafall middag i stugen. Päronen har flyttat ner dit nu, känns ganska skönt faktiskt.
Jag & syrran ensamma hemma, som vanligt.
Nej, om man kanske skulle gå och göra nån nytta.



At this moment there are six billion, five hundred and two million, eight hundred and sixty seven thousand, one hundred and twenty people in the world, give or take a few and sometimes all you need is one. For better or for worse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback