Champagne for my friends

Okej. Det blev ändrade planer.
Mötte upp Alex först, catch up från lördagskvällen. Och sedan en sliten Linn.
Vi kollade på Bert, och pratade karlar non-stop. Sen tog vi en powernap. Behövdes för oss båda efter en hård helg.
Har tagit mig hem och tittar nu på Walk the line. Helt seriöst, den är ju så bra att man vill dö.
Just ja, mat har jag också fått. Nu behöver jag inte spela på revbenen längre...

Morgondagen är fullplanerad.
Först jobba och sen flytta hästar till bete. Jag & Lina har tjatat i över ett år att få rida på Alex guldklimp Kristall, men vi har aldrig kommit för oss men imorrn är det alltså dags. Vi ska tydligen ha med oss fler hästar. Kan bli en upplevelse i sig.
Sedan blir det middag och bio, istället för idag.
Har potential att bli en bra dag. Om man bortser från jobbet.

Nu ska jag återgå till filmen.

Sleep tight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback