Bounce

Idag har jag haft hjärnsläpp. Jag glömde helt bort att stänga PC imorse, fast jag blev tillsagd fem minuter innan jag åkte ut. Maud börjar kalla mig SS. Senil-Sandra. Kul. Hur många gånger fick jag backa tillbaka med bilen för att jag körde förbi flera postlådor? Jag tappade räkningen efter fem. 
Jag lyckas alltid stanna bilen för att packa om där det är som mest mygg, vilket leder till otaliga myggbett på benen.
Sen glömde jag även att lämna mina skor till mamma, så dom följde med hem igen. Och när jag var hem till hemmet i Skutan för att packa diverse saker glömde jag det viktigaste. Linsvätska. 
Och ändå så kände jag imorse att det här kan fan bli en helt bra dag. Jag var ovanligt pigg och glad lixom.
Men nej vad fel jag hade.
Man kanske borde börja inse att man inte är ett barn längre. Man orkar inte leva som man gjorde när man var femton längre... Eller nåt sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback