Another day in paradise

När vi stod och gjorde ordning våran middag idag ringde Alex och vill ha matsällskap. Vi hade öråd och våran hemmagjorda fiskgratäng fick lämnas kvar i kylen.
Vi har en av våra berömda fettodagar, som old times. Innan jorden runt-resor, jobb och olika flyttar kom i vägen.
Vi började med mat i den Westergrenska parken, sedan drog Lina på friskis och hoppade omkring med tanterna medan Alex som dne sanna Lisbeth Salander som hon är hackade varenda dator i Gävle kommun, typ. Jag har legat i sängen och läst om det livet jag och Alex borde ha levt. Rock 'n' roll.
Nu har vi tagit tag i efterrätten, Lina spelar super mario, Alex ligger och hostar i mitt öra. Troligen i ett försök att smitta ner mig. Try me lixom, jag har vart dödsjuk i tre veckor nu. Så här biter ingenting på mig.
Och nu ringer lilla Päronknoppen från landet och Lina fick game over. Nu ska vi ladda ner nå nytt spel, typ Sonic, Zelda eller nåt annat super mario bros. Det är ett jäkla letande.

Imorrn är det äntligen fredag. Vi funderar på utgång eller nåt åt det hållet. Vi har en massa alkoholhaltiga drycker som borde drickas upp iallafall.
Sedan blir det jobb, som vanligt med andra ord.

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback