A drop in the ocean.

Hur kan det komma sig att solen skiner nu, men när jag gick hem från stan så öppnade himmelen upp sig och det vara vräkte ner vatten? Vad är grejen?
Jag börjar tro att han som sköter vädret inte gillar mig.
Sambolivet flyter på som vanligt, inga större konstigheter. Förutom att jag & Lina åt igår kväll, sen drog jag från lägenheten och kom hem vid halv ett och då hade hon ens plockat bort tallrikarna på matordet. Hon erkände att hon var lat. 
Och nu har jag vart hemma en halvtimme, och jag skulle inte vilja påstå att jag har gjort nån större ansträngning för att göra något åt det nu heller...  Några frågor på det?
Tjejer, jag säger bara det.
Nu ska jag ta en nap på soffan innan jag gör något mer. Imorse när klockan ringde visste jag inte vart jag var eller vad det var som lät. Dåligt trött tjej.
Sen lär jag väl både diska och laga mat tills frugan kommer hem.
Sambolivet rocks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback