Snöslask och allt som hör till

Igår blev det fruktsallad och hockey med Jonas och Emelie. Jäkligt soft, dock förlust men fruktsalladen var utsökt.
Sitter på jobbet nu, allergin som spöker. Fick avbryta och skicka ut chefen i snöslasket. Och nu sitter jag här i värmen och har det bra.
Ska avsluta den här dagen om tre timmar, sen bege mig till gymmet.
Idag ska mina ben få känna på crosstrainerns oandade krafter. Efter det ska jag hem och vila ut mig ordentligt till ett par program Greys.

Later.

Kommentarer
Postat av: aleex

Jo, jag missbrukar den numera n'r jag inte har nån mobil längre. Klart jag har träning - men jag ska inte träna. Jag ska titta på och se fånig ut! Jag har inte msn på arbetet, kanske ska fundera över webmess?
Ja men du, skriva brev låter väl alldeles underbart? På skrivmaskin eller förhand är frågan?!

I hope to hear from you soon. Best regards

Alexandra Westergren

2008-01-30 @ 13:43:18
Postat av: aleex

håkky ikväll... eller. kanske. kom igen. slyna!

2008-01-31 @ 12:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback