Lördagen som aldrig ville ta slut...

Lördagskvällen har tickat på väldigt sakta. Jag började kolla på Da vinci koden kl 19.10 ungefär, och jag har fortfarande inte sett klart den. JAg har sett max en timme. Jag skulle nu våga dra slutsatsen att den inte är så bra.. Eller, vad vet jag.
Jag sitter nu och kämpar för att hålla ögonen öppna, vill gå och sova. Får inte gå och sova.
Måste hämta mamma och pappa. Sen när måste jag agera barnvakt åt dom?
Jag börjar förlora kontrollen över min egen frihet.
Jag ska nu göra ett tappert försök att titta klart på filmen, annars. Så ska jag nog sova.
Men innan det ska jag dra ett sms till pappa. I stil med.

"Jag går och sover nu. Ni får gå hem.
Ni behöver nyktra till. God natt"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback