ensamstående utan barn

Det blev gym, sen käkade jag o Alex på nian och sen drog vi och storhandlade på Ica Maxi. Det är faktiskt standard. Handla på Ica Maxi ungefär en gång i veckan.
Och när jag säger storhandlade så blev det en varsin korg. Förra veckan en hel vagn.
Men det blir inte så mycket mer när man är ensamstående utan barn. Man lever ganska enkelt, helt klart.
inga krusiduller eller avancerade maträtter. För min del blev det digestivekex, ost, yogurt och bananer. Väldigt enkelt och lättlagat. Alex körde på den lite mer avancerade varianten, färskpasta och falukorv.
Alex shoppade skönhetsprodukter och jag köpte tredje säsongen av Greys anatomy.
Så våra små korgar översteg ganska lätt 500 kronorsstrecket.
Men jag tror att vi har mat nu för en vecka framöver.

Jag har avklarat några program av Greys och ska nu återgå.
Tror jag tar en banan till det.

xoxo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback