Clamour for Glamour

image213
                                                                                               thecobrasnake.com

Mitt liv innehåller inte en uns glamour längre. Jag tycker det är glam att gå på krogen,
det får jag inte göra längre. Det är glammigt att ligga i sängen och läsa Elle, vilket jag inte
har tid med. Det är glammigt att gå på stan i timmar och shoppa och käka lunch.
Det är glam att mitt på natten stanna på donken för lite nattmat. Det är jäkligt mycket glamour
att få ha på sig tjusiga kläder varje dag. Och det är inte så att mina arbetskläder vinner den kategorin.
Glamouren är som bortblåst. Jag börjar bli en slacker. Det är ju inte så jäkla roligt,
jag som brukar var glamourens drottning.
Men den tiden förbi.



Kommentarer
Postat av: aleex

för du vill bara leva dolce vita! ja sa ju att låten var som skriven för dig!

2008-01-17 @ 15:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback