Böcker

Jag & alex har ganska dåligt inflytade på varandra.
Inte så att vi tar fram varandras värsta sidor, utan mer att vi köper saker vi inte borde.
Och vi har en grej för böcker. Vi köper väldigt mycket böcker.
Idag kom jag hem, två böcker rikare och Alex en.
Och tro inte att vi är värsta sortens bokmalar heller, för det är ungefär det sista vi är.
Jag räknade idag att jag har 6 outlästa böcker jag inhandlat den senaste tiden. Som jag verkligen vill läsa, men inte har tid. Eller ork.
Och som jag ska ta tag i dom där böcker nu. Jag har ju ändå ingenting för mig om dagarna.
Men den högen kommer nog att utökas den med. Alex är just nu på jakt efter Johnny Cashs självbiografi, och den är ju inte jag helt omöjlig på heller. Själv letar jag fortfarande efter den perfekta dejtingbibeln, och sen ska Gossip Girl-serien inhandlas.
Så jag har nog böcker att läsa för ett tag framöver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback