två jobb....

Jag börjar fasiken bli sjuk. Det är fan inte roligt.
Det snurrar så mycket i huvudet att jag tror det ska gå sönder och sen mår jag piss för övrigt.
Och jag försöker få tag i Alex men hon svarar inte, jag som vill att nån ska tycka synd om mig.
Längtar tills jag slutar, då ska jag hem och sova. Och förhoppningsvis piggat på mig tillräckligt till kvällen för då ska jag och alex ha vardagslyx. Vi ska ut och äta på church street idag, igen.
Vi känner att vi behöver det. Vi som sliter dagarna igenom och dessutom bloggar på arbetstid. Det är ju ungefär som att vi har två jobb.
Alex har gjort en superplanering fö eftermiddagen.
Jag ska också göra en.

Jobb --> 13
Sova --> 16
Duscha --> 16.20
Umgås med fam. --> 17
Stan, church street --> 19

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback