Tilldelat Alex.

Jag har redan blivit tilldelad typ tre inlägg på Alex blogg idag. Och då är klockan bara 11.15.
Så hur ska den här dagen sluta?
Alex borde byta namn på sin blogg, till SANDRA - I adore you.
Det vore inte mer än rätt lixom.

Fredag, härligt härligt. Middag ikväll en sväng. Kul jul.
Vinlotteri på jobbet. Vinner jag, då ska vi fan dricka vin ikväll. Då lovar jag dig Alex.
Då blir det kinamat, vin och Så ska det låta. Och lite Let's dance. Fast du är nykterist numera.
Kanske, får se om jag orkar. Vilken film hade du tänkt att vi skulle se? Ska vi hyra någon?
Fast just ja. Vi kan köra nattmaraton. Eftersom jag är ganska upptagen innan klockan 10 typ.
Kan du hämta NHL hos Kajin?



Vill du veckohandla idag? Jag ska ändå in till stan och hämta linser.
Jag ringer dig om det.

Och ja. Vi är ju på väg till Vegas och N.Y. Snart, snart, snart...
Den som lever får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback