Livet i ett träningsprogram

jag har sackat efter en hel del i träningen. Var endast på gymmet två gånger förra veckan. Jag har ju som mål att vara där minst tre gånger, så jag fuskade big time. Men idag kunde jag ju inte eftersom jag jobbade, så att det blir imorrn istället. Det blir gristräning.
Jag har ett gristräningsprogram och ett lite skönare program.
Jag brukar köra varannan gång, men jag borde träna gristräning fler gånger. Jag inbillar mig att den tar mest, eftersom den är så tråkig.
Äh.

hejpa

Kommentarer
Postat av: aleex

sluta dissa mig på mobilen. hatare!

2008-02-19 @ 07:53:04
Postat av: aleex

din jävla betalda bloggare på postmästeriet, kan du inte lägga in nå inlägg nån jävla gång? jag är helt uttråkad och har inget å göra. roa mig !!!

2008-02-19 @ 10:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback