En gång var jag rik...

Jag & EP tömde våra lönekonton ganska snabbt så fort vi anlänt till köpis idag.
Så nu ligger mitt samvete och krälar på marken och mina mobila klädställningar fylls på med ännu fler plagg. Som idag blev:
En grå, hoodie med korta ärmar i A-modell (ni fattar va?)
Trosor
En vit stor t-shirt
En parkas med uppvikbara ärmar
En lång svart kofta
Och ögongel. Eftersom jag i en månads tid ungefär gått runt med torr hud runt ögonen så att folk tror att jag har kronisk ögoninflamation.
Nu får jag hoppas att den sorgliga tiden är över.

Nu ska jag ta och äta tekakor och dricka o'boy.
Man märker att vi har tonåringar i huset...

Kommentarer
Postat av: aleex

ditt jävla hål. ditt jävla asshole. va för sysslaru me?

2008-02-25 @ 22:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback