Dagens notiser

Det är fruktansvärt lugnt på jobbet idag. Inte alls många själar som vill köpa frimärken eller skicka paket.
MEn inte klagar jag för det inte. Jag kan tycka att det är ganska skönt faktiskt.

Jenny & Gustav var här och hälsade på också. Söööta unge. Gustav är för dom som inte vet 2 månader och två dagar gammal. Och världens sötaste. Han har anlag för att bli jäkligt snygg när han blir äldre, det är något jag kan konstatera. Om inte annat så duger han för tillfället med att gosa och pussa på.

Annars så länsar jag kartongen med toblerone som vi fick av en levrerantör. Inget jag är särskilt stolt över, men som jag gör ändå.
Längtar tills jag får komma hem och slänga mig på soffan och kolla på fotboll.

Just ja, mina tidigare slängar av huvudvärk och illamående var nog migrän light. utan tillsatt socker. Lite tabletter och man är som en ny människa. Huvudet väger dock 100 kg ändå, men gör inte så fasligt ont.

Alex gav livstecken, men det var inte så mycket mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback