Christian, Alex, Christer

Alex har en jävla ovana. Ofta när vi pratar i telefon så slänger hon på luren, när jag fortfarande pratar.
Det hände alldeles nyss, och jag uppskattar det inte. Fast egentligen, så var hon inte så speciellt rolig att prata med. Hon tjatade mest om hur mycket hon frös.

Jag lyssnar på P3 just nu. Jäkla roligt snack om Christer Sjögren.
Men grejen är den är att så fort Birgitta ( som jobbar på kontoret bredvid) går, så blir det störningar i radion. Kul?
Jag vågar inte precis säga att vi har den senaste radion här på Posten heller, det är snarare en modell tidigt 80-tal.
Just nu spelar dom Christian Kjellvander, eller Takida. Kan inte riktigt avgöra. Bruset stör något så fruktansvärt.
Men nu hör jag att det nog är Takida faktiskt.
En väldigt långsam Takidalåt, så man kan missta den för att vara Christian.

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback