Betald bloggare?

Det är ju inte alla som får betalt medan dom bloggar. Folk skriver oändligt på sina sidor men får inte ett endaste korvöre för det. Jag & Alex blir betalda, fast det är mer indirekt om man säger så. Vi sitter på våra jobb, har för lite att göra. Och bloggar.
Så medan jag sitter här och knapprar på tangenterna så rullar pengarna in på kon
tot...
Och jag kan faktiskt erkänna att det känns riktigt bra.
Som vanligt när jag har mina långdagar så räknar jag ner timmarna tills jag få slänga mig på cykeln och cykla hem. I can't wait tills det här är slut. Jag känner att jag går på sparlågan just nu.
Väntar, och väntar tills det är min sista dag.
Men det är ett tag kvar tills dess, så jag får fortsätta klaga över mina långdagar och extraknäcka som betald bloggare. Det blir lixom inte bättre än så.


Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

är de intebara de "Stora" bloggarna som får betalt?

Postat av: aleex

Haha I know. De är skit bra, jag har över 100 spänn i timmen på de här bloggandet. De är rätt softish! :)

2008-02-12 @ 15:17:50
Postat av: gilraen

Själv bloggar jag på fritid som sysselsättning. :P

2008-02-12 @ 15:18:20
URL: http://gilraen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback