Material girl

Sarah ringde för ett vanligt samtal.

S: Har du Empire eller Vampire?
J: Jag har Empire.
S: Ja, det var väl det jag trodde. Vampire är lite mer mörk än vad jag kommer ihåg att din var.
J: Ja, så är det. Min är ganska mörk ändå. Så Vampire blir nog jäkligt mörk.
S: Det var ju just det. Har fått nån dille på lila så jag måste köpa en. Men då tar jag nog Empire.
J: Kanon. Jag köpte två nya igår. Bamboo och Moist.
S: Åhh, dom är ju så jäkla snygga. Hur sjukt är det inte att jag kan hela sortimentet?
J: Onödigt sjukt, men bra. Älskar Bamboo iallafall, men inte lika mycket som Dust. Du vet hur den ser ut va?
S: Åh, jag står i butiken nu. Ska leta på den, men syrran har ju den. Den är ju underbar, får se om jag hittar den här.
J: Den är min älskling, all time.
S: Det förstår ja. Men nu ska ja leta vidare, men vi hörs senare. Pusshej
J: Pusshej

Sjukt viktigt samtal om världsproblemen.




Bamboo & Moist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback