Jag måste stoppa dig



Jag, Karin & Alex gjorde stan. Ordentligt. Så jag är lite fattigare nu än innan. Men jag mår bra i själen. Det var ju dom där röda conversen och den där adidasjackan bara... Men jag sparar det, tills jag är så sjukt deppig att jag bara måste köpa dom. Idag var jag halvdeppig, eller mest arg. Så då köpte jag lagomt med saker. Och smink, det brukar jag köpa när jag är arg. Fråga mig inte varför...
Gjorde lite tråkiga ärenden också. Optikern, måste-ha-nya-linser-punkt-nu. Och så var jag och lämnade in min nya telefon som är helt fucked up. Så nu har jag min gamla jäkel igen. Tråkigt.
Nu ska jag ta en red bull och krypa ner i sängen och kolla på Greys Anatomy. Det händer så otroligt mycket i mitt liv att jag blir helt utbränd...


Hjärtat brinner, jag springer, stannar när du märker att jag förföljer dig.
För mycket vatten ska rinna under många broar innan jag glömmer dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback