There's a monster under my bed






Okej, glöm allt jag skrev om Macen. Den är utflugen ur mitt rum. Jag vill helst inte prata om det.
Det blev en tragiskt kort historia.
Däremot sitter jag och funderar på att köpa mig en ny dator. Skulle behöva en, eller behöva och behöva.
Det skulle vara skönt att ha en egen. En Macbook air skulle ju sitta fint, men vem betalar?


Jag har precis vaknat för tredje gången. Första gången var efter ynka fem timmar. Kände mig hyfsat pigg och fixade och donade en miljon grejer. Sedan somnade jag. Lina ringde och väckte mig. Jag klev upp och åt mat. Sen lyssnade jag på två kapitel på ljudboken och så somnade jag igen och klev inte upp förrän för ett par minuter sen.
Det är inte hälsosamt och sova bort en hel jäkla dag.
Men nu är jag ju iallafall vaken. Och jag hade ju inte tänkt göra många knop för världen nu.


see yaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback