Stupid shit

Här sitter jag och fryser om fötterna och laddar ner ljudböcker. Imorgon åker jag far up i landet falukorv.
Till Ö-vik. Med Swallow.
Det blir jobb. På Veckefjärden under masterstävlingarna. Kan bli kul, kan bli jobbigt.
Så jag förser mig själv med lite tidsfördriv, jag ska ju ändå åka långt.
Usch, vad jag fryser. Jag borde sätta på mig strumpor.
Det blir Camilla läckberg och Stieg Larsson som gör mig sällskap imorrn i de norrländska skogarna.
Det ska bli otroligt skönt att komma härifrån. Jag behöver rensa huvudet och komma bort ifrån den här jäkla röran.
Om det nu innebär jobb, fine.
Återkommer lagomt till helgen. Och vad väntar då?
Jobb såklart.

Jag borde börja packa, och leta på min ipod. Den är borta.
Totalt väck. Kul.
Sen ska jag in till stan, umgås med Alex o Lina är det tänkt.
Nej, jag måste leta efter min ipod nu. Pronto.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback