Until we bleed

Idag sov jag inte länge. 09.04 för att vara exakt. Upp och fixa och dona med ingenting.
Lyssnat på ljudbok, tagit tag i lite i mitt kaosrum och så vidare.
Föräldrarna har lämnat huset för syster i Stockholm, så här är det ganska dött.
Ska hitta något att göra tills jag lär åka iväg till jobbet, om sådär sex timmar.

Igår var det mys med Sara & EP. Åt Max, köpte ett kilo godis och tittade på Casanova.
Sen hade vi ett stort problem med EPs nya telefon. En ny diamondhistoria med touchskärm.
EP hade knappt slagit igång den innan hon svor över det, och det fortsatte hela kvällen.
- Jag fattar ingenting av den här jävla telefonen!
Som alltid i bilen så var det allsång. Låten igår kunde inte ha varit mer passande.
Tre deppiga tjejer med världsproblem, eller nåt åt det hållet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback