This love is taking all of my energy






Vart i stan och hängt en sväng med mina vapendragare. Åt mat och fikade på Waynes.
Det var trevligt, eftersom det var så längesen vi bara hängde sådär som bara vi kan göra.
Sitta och läsa kontaktannonser i tidningen, skratta åt folk som går förbi och drömma oss långt bort.
Fast iofs är det bara jag & Alex som gör det. Lina sitter mest och skrattar åt oss.
Jag & Alex har en ny plan. En storslagen plan. Ännu en pelare i vårat imperium.
Linas cykel blev misshandlad också. Det ramlade av bilen, mitt på vägen.
Den kommer nog aldrig bli sig själv igen. Men jag gillade aldrig den nyare bettan. Gammelbettan däremot, henne kan man lita på.

Kollat på det senaste avsnittet av The hills. Och nu ska jag svara på ett skitviktigt mail som förhoppningsvis kommer att ändra det mesta i min tillvaro, sen blir det till att krypa ner under täcket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback