That girl is dangerous...

Hemma efter en grym kväll på krogen. Mycket folk och ett bra drag hela kvällen. Avslutade som alltid på max. Jag känner mig otroligt nyttig, men vad gör man inte för laget... Nu har jag alldeles för mycket energi för att kunna sova, som varje söndagsmorgon. Det blir till att ligga och filosofera ett tag innan john blund kommer. Just ja, jag har blivit med Mac nu oxå. Så imorrn måste jag fixa allting på den. Sladdar, inställningar och allt där till. Min vän hackern ska få fixa resten med internet och all sån där sörja. Kan inte riktigt med sånt. Så jag funderar på om det är dags att börja skriva min bok jag har i huvudet, mitt livsprojekt. Kan vara dags nu känns det som. Känns som att mitt huvud sprängs av allt jag har där inne. Nej, sova vore en bra idé. Sleep tight darlings.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback