Tell my love, I'm leaving.








Nu har jag äntligen helg.
Helt otroligt skönt, jag ska bara sova. Inte röra en fena på hela helgen. Förutom att jag ska rocka loss imorrn på Lasse och på jobbet på lördag. Sen är det stop.
Jag har firat min helg med skräpmat och OTH, såklart.
Okej, jag har klagat en del. Men det här är fan inte rock 'n' roll.  Jag har dock skickat iväg ett mail som jag hoppas ändrar på hela den här röran. Måste, måste, måste bort härifrån.
Imorrn blir det en sväng på stan på dagen, måste-shoppa-punkt-nu-begäret har infunnit sig. Jag har ju inte så mycket pengar att spela med men nån gammal trasa ska man väl kunna skrapa ihop till.
Typ en regnrock tills konserten, det ska tydligen bli regn. Lina erbjöd sina gummistövlar. Tack.

Nej, nu ska jag gå till sängs med lisbeth igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback