People say I think too much




Alkis 1:

Det här visste du inte... visste du att Frankenstein uppfann atombomben?
Alkis 2: Det där är inte sant! Det är inte sant!
Alkis 1: Jo, för fan! Han fick nobelpriset i fysik... och sen gjorde han atombomben.
Alkis 2: Fy fan!
Alkis 1: Jo, men han ångrade sig sen, sörru.


Nu kanske ni tänker; Fan, vad den här tjejen är rolig.
Eller så tänker ni bara att jag borde lägga ner det här med blogg överhuvudtaget.
Grejen är den att det blir varken det ena eller det andra. För den otroooligt roliga konversationen som jag upprepat för min pappa cirka 13 gånger kommer från min nya favoritblogg. Ni borde kolla in
K.

Nu ser jag för övrigt ut som en tant på 80 bast. Återkommer med mer information om det senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback