It's always better when we're together







I den här lokalen ska jag sitta och häcka hela dagen. Lysrör och bara ljudet av en radio långt borta.
Jag fick nyss en obehaglig känsla. Jag kommer bli rånad idag. Jag känner det.
Snart kommer det ett gäng maskerade rånare med automatvapen och hotar mig till livet om jag inte ger dom kassan.
Och jag kommer med darrande händer, och tårar rinnande nerför kinderna räcka dem kassan. Och skratta inombords, eftersom det knappt finns nå pengar i den. Utan allt ligger inlåst.
Okej, jag flög iväg lite. Poängen är att jag för första gången på två år är rädd för att stå i kassan.
JAg är rädd för dom där rånarna. Men nu ska jag påminna mig om att det aldrig har varit ett rån här. Någonsin.
Om man bortser från att någon sprängde bankomaten precis utanför, men det attentatet var ju mer riktat mot banken.
Och vem skulle våga råna en ensam liten tjej? Risken är minimal...

Hursomhelst, jag har skittråkigt så jag sitter här och fantiserar om otroliga trauman.
Jag är en sjuk människa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback