Älskling, vi kan väl ordna det här?

På jobbet.
Jag har sammanlagt sovit 40 timmar de tre senaste nätterna. Jag är inte normal.
Trots detta så sitter jag här och gäspar, längtar efter att få krypa ner i min säng och titta på One tree hill tills jag somnar.
Vilket jag nog gör efter ca tio minuter.

Onsdag alltså.
13- timmars pass imorrn, ledig på fredag. Shoppingsväng på stan, måla i stugan, Lasse på kvällen.
Hoppas vädret är med mig.  Jobba som vanligt på lördag.
Måste göra någonting åt mitt hår innan lördag också, ett extra dygn skulle inte skada.

Just det.
E-L, min kollega. Ca 60 bast, är avundsjuk på mig för att jag ska se Lasse på fredag.
Det är typ hennes idol, eller nåt sånt. Det kanske kallas något annat i den åldern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback