Almosthungoverthoughts

Jag har belägrat mig i Alex säng. Jag har legat här utan att röra mig i två timmar.
Vi köpte med oss lite mat, käkade och läste tidningar innan vi låg som två slagna hjältar.
Alex söp som aldrig förr igår, men är inte bakis. Själen har bara fått sig en smäll.
Jag är bakis efter min bakisdag igår. Två dagars återhämtning. Bra tjej.

Alex har precis hällt upp ett glas vin. Bara sådär ändå.
Hon ska ut och svira ikväll och tänkte börja förfesta redan nu. Seriöst.
Vi kommer bli alkoholförgiftade innan vi är 22.


Kvällen igår var lugn, inte mycket folk alls. Tråkigt.
Men ikväll blir det nog en annan femma. Fullt hus har vi räknat kallt med. 

Nu lyssnar vi på Mötley Crue och ska äta lite mer mat nu.
Äta bör man annars dör man.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback