När det inte finns andra saker att göra

Idag har jag inte gjort alldelles för mycket för världen. Spenderat pengar, på onödiga saker.
Fast det tycker man inte när man står där med världens finaste läppglans i handen.
Då måste man ju bara köpa det. Oavsett hur mycket det kostar.
Sedan shoppade jag loss på min favoritbutik, typ. Apoteket. Där finns ju faktiskt nästan allt man behöver för att överleva. Handkräm, ansiktskräm och värktabletter.
Sedan blev det tre tröjor, och så hittade jag världens finaste  armband på rea också.

Nu ligger jag och funderar på om jag ska jobba imorgon.
Min chef har fortfarande inte hört av sig, så jag vet ingenting.
Det visar sig nog i morgon bitti.
Då även mina päron kommer ner och hälsar på, och lämnar sommargarderoben.
Som kanske var det viktigaste.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Rose-Marie

fin sida :)

Postat av: Micke

Hej!

Jag skriver just nu min C-uppsats vid Umeå Universitet om bloggar och undrar om du är intresserad av att svara på lite frågor kring ditt bloggande? Intervjun behöver inte ta särskilt lång tid utan det är lite upp till dig och hur mycket du vill berätta om ditt bloggande.

Jag väljer helt slumpmässigt ut bloggar, och min uppsats kommer att baseras på ett flertal intervjuer.

Jag lyckades inte hitta några kontaktuppgifter för att nå dig direkt så jag använder mig av detta sätt och ber om ursäkt för det, hoppas du har överseende.

Om du tycker att det låter som något du kan ställa upp på och/eller vill veta mer, skicka ett mail till mig! (Känn dig annars fri att ta bort kommentaren!)

Mvh

Mikael

2008-04-28 @ 22:47:02
Postat av: Micke

Nu vet jag inte om min epostadress skickades till dig eller så men här verkar den i alla fall inte vara synlig så jag skriver den i inlägget:

[email protected]

ursäkta för detta spammande!

2008-04-28 @ 22:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback