Last request

Jag har legat i sängläge hel jäkla dagen. Förutom en sväng till statoil.
Jag ligger i sängen och svettas, fast fönstren står på vid gavel. Sippar cola light och äter godis.
Och har det allmänt bekvämt.
Var och lämnade av Sarah vid bussen vid tolvsnåret, och det var ju kanske sista gången jag såg henne
på två veckor, eftersom hon drar till Vietnam imorrn.
Kändes som helt fel i planeringen att åka nu.
Men jag hoppas att hon & Kristin tar sin söta rumpor och kommer förbi mig på
mitt jobb ikväll, efter att deras är slut.
Ikväll går jag under namnet "frilansande bartender", jag är inhyrd.  Åt Fellows.
Mitt stammishak i Sthlm. Nu är det dags att stå på andra sidan baren. Kommer bli jäkligt roligt.

Later.

Kommentarer
Postat av: linn

iiiiiiih fan vad bra du är smulan! vill dock ha lite mer detaljer, hur blir de rtmed framtiden liksom? pUUUUUUUAAs

2008-04-26 @ 04:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback