Jag vet inte vart jag ska, men jag ska komma dit.

Man kan undra vart jag har hållit hus den senaste tiden, och jag önskar att jag hade något roligare att
säga än att jag bara har jobbat. Och vart på krogen.
Blev inget jobb i fredags, jag & anna fick drinkbiljetter istället som vi satte sprätt på istället.
Igår var det första dagen på mitt nya jobb, i vaxholm.
Där spenderade jag hela min dag och kväll. Kom hem, bytte om, tog en taxi till Stureplan och sedan blev
det Fellows med Kristin och hennes syrra.
Väldigt lugnt men trevligt. Förutom att jag fick två öl hällda över mig.
Idag har jag jobbat med. Fick sluta ganska tidigt, helt okej.
Så nu har jag hunnit med att äta middag. Pirog. Lite sent dock.
Min chef skulle ha ringt mig och berätta hur det ser ut med jobb för resten av veckan.
Jag har fortfarande inte hört ett ljud av han.Så om han inte hör av sig inom den
närmaste timmen så blir tyvärr otillgänglig. För då tar jag första bästa
tåg hem imorgon. Anledningen till det är att jag måste samla mina tankar en aning.
Får lite ro i kroppen och så vidare.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback