Glada i hatten

Idag har vi haft studiebesök på Spendrups. Det var ganska tråkigt faktiskt.
Dels för att det tog en jäkla tid, och sen för att jag inte gillar öl. Än.
Sedan blev alla ganska glada i hatten efter all öl, så vi drog till Fridays och chillad med pommes och mer öl och cider. OCh nu är jag hemma och pluggar.
Har fått två uppiggande samtal från farmor och Linn.
Det gjorde min dag.
Nu ska jag springa ner i tvättstugan och sen ska jag göra lite toast.
Nyttigt att vara studerande.






image239
Såhär läcker kände sig Sarah efter all öl.

Kommentarer
Postat av: sarah/swallow

vadå, kände sig? hottest there is, ffs. eller to thot to handle, as we say in norrland.

mmm, minnen och öl

2008-05-05 @ 17:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback