För det var fest hela natten

image234


Igår så var det fest för hela slanten. Vi var ett stort gäng först på vårat nya stammishak på söder och förfestade ordentligt. Sedan drog vi till våran bar, där utbildningen är. Där vi var VIP, gled in och ägde stället.
Det var otroligt roligt och se stället by night.
Dock var det lite folk där, men det var ett stort undantag vad jag fattade det som. Vi dansade så fötterna blödde och vi hade verkligen skittoligt allihopa.
Sen blev det lite si och så med vad vi skulle fortsätta. Men det slutade med att jag & Sarah följde med Erik och Patrik hem på någon slags efterfest, och där låg vi fyra, slagna hjältar i soffan och lyssnade på musik i ett par timmar. Sen drog jag och Sarah slutsatsen att det vore bäst att dra hem.
Så vid 07.45 snåret rullade jag in i lägenheten, och däckade i sängen på stört.
Nu sitter jag här, lagom trött, med onda fötter och önskar att jag vore död.

Vad som hittas på idag är fortfarande inte klart. Vi funderar på donken eller max, syrran, jag & Minna nu.
Men vi får väl se vad vi orkar med.

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback