En liten uppdatering

Äntligen fungerar bloggen igen.

Jag är nu inkvarterad i tvåan i Solna. Alla grejer är uppackade, och jag har gjort mig hemmastadd hos syrran.
Hon har visserligen inte visat sin tryne här på två dagar, men hon har lovat att komma idag så hon dyker nog upp vilken sekund som helst.

Och på kursen så är det så himla roligt. Idag ville jag inte gå hem. Jag ville stå kvar och blanda drinkar hela dagen lång. Men inte får man det inte.
Vi hade ett stort prov redan idag så igår döpluggade jag hela dagen. Och jag hade ju helt glömt bort hur man pluggade, det var ju hundra år sen sist.

Jag och två killar lunchade på taco bar, inte det godaste jag ätit i mitt liv så att säga. Och när vi slutat gick jag och köpte hallon på hötorget och sedan gick jag och handlade på hemköp. Och där möter jag två kändisar nästan samtidigt.
Eh, jag blir ju lite starstruck nu när man är i sthlm. I gävle finns ju inte allt för många kändisar, och Lassgård är man ju ganska less på.

Nu funderar jag på om jag ska göra mat först och plugga sen, eller tvärtom.
Hmmm.

Later.

Kommentarer
Postat av: Linn

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhh. Fan jag vill komma dit NUUUUU, nått hett?

2008-04-01 @ 22:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback