En liten historia om en dag i Sthlm

Jag tänkte bara nämna att jag är en av världens mest lyckliga människor.
Förutom min bakfylla som är utan dess like. Men gudars skymning vad roligt vi hade igår.
Först städning av baren, där vi städa allt. Och då menar jag allt.
Sedan diplomutdelning, och vi blev glatt överaskade.
Sedan drog vi på en roadtrip, till vaxholm.
Och en timme senare hade vi fått jobb. Kändes helt okej faktiskt.
Sedan blev jag överöst med jobberbjudanden. Helt galet.
Efter roadtripen käkade vi en härlig lunch vid vattnet, i solen. Det är livet på en pinne.

Middag på Sommar, sedan Storstad och sist Café Opera.
Ramlade innanför dörren vid tresnåret.
Väckets halv sju, Sarah ringde vid åtta och anlände för ett tag sen.
Hon lånade en dusch. Och nu är vi två föredetta människor, med fyra föredetta fötter som ligger
helt utslagna och dricker cola.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback