En dag som inte är som dom andra dagarna

Nu har jag slagit läger i sängen, tagit med laptopen och laddat upp med godis.
Tänkte att jag skulle kolla på film, men jag har fastnat på nätet. Väldigt lätt hänt.

Sedan sist har jag varit på stan med Sarah. Vi käkade på Max, och sedan köpte vi godis och åkte hem.
Och nu ligger jag här.
Funderar på att sova nu. 9 timmars sömn på två dagar är inte att leka med inte.
Men man borde kanske vänja sig lite.

Imorrn kommer mamma och pappa hit. Dom lär väl komma och se om vi klarar oss.
Mamma blir lite orolig när jag nämner att jag inte ätit någon mat, eller att jag kom hem åtta på morgonen.
Efter deras besök imorrn så blir det plugg. Ganska oväntat eller hur...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback