Dagen efter....

Det vart en aning lugnare igår. Ändå har jag mycket mycket mycket mer huvudvärk idag.
DEt skedde ett skifte med mobiler igår kväll. Eftersom Sarah hittade ragg och inte har någon mobil gav Micke sin till Sarah. Sedan tog Micke Patriks mobil så vi kunde få tag på han.
Så jag trodde att det var Micke som ringde mig för tio minuter sen, och jag var nära på att inte svara.
Kände att jagi nte har något att säga till honom...
Men jag svarade, nyfiken som jag är. OCh så var det ju Sarah. Hon bad om en fettolunch på stan. Punkt nu.
Så jag ska ta mitt 300 kilos huvud och kasta mig i duschen.
Och på väg dit för jag snubbla över romfalskor, sugrör, ölbukar, kläder och kapsyler...
Så lugnt blev det igår...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback