Att leva är inte detsamma som att vara levande

Jo då. Jag lever. Men mer än så är det inte.
Igår hade vi drinkprovning i skolan, ungefär 75 drinkar avsmakades.
Så vid ettsnåret var man lite salongsberusad. Sedan åkte vi hem till mig, chillade lite och tittade på film.
Sedan var det dags att göra sig i ordning igen. OCh vi drog till Kungsholmen och träffade anna & emilie. Vi gick och käkade på ett ställe som hette Salt. Efter det blev det lite vin hos dom och sedan drog vi till sture.
Kom inte in någonstans, så vi drog till Fellows på en gång.
Köpte väldigt starka drinkar och hällde i oss. Sedan blev vi såklart bjudna resten av kvällen.
Väldigt trevlig kväll, och vi sa att vi borde åka hem både sju och åtta gånger. Men hemgång blev det från efterfesten vid halv sju i morse. Så vi åkte hem till mig och slocknade som små ljus.
Vi vaknade vid halv elva, oförskämt pigga. Men väldigt ångestfyllda.
De två drog nyss och här ligger jag. Mina fötter bultar och jag mår allmänt dåligt.

Ikväll blir det grill och chill hos Kristin. Och innan det blir det en hel del plugg.
Slutprovet är på onsdag redan.
Oj oj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback