Ursäkta röran, vi bygger om.

Jag har nu intagit Södercellen. Och stället ser örjävligt ut!
Alex glömde nämna att eftersom hon målar om så är allting lite rörigt.  Hon sa att det var lite stökigt. Och när någon säger stökigt så tänker jag kanske lite målarburkar, täckpapp, penslar, disk på hög ungefär. Men alltså det var inte lite stökigt, utan det var det värsta jag sett. Det såg ut som en atombomb att exploderat mitt i lägenheten. Och sedan hade en tornado dragit igenom och gjort  det lite värre. Jag fick en lättare panikattack och tog saken i egna händer och började städa bort allt som var i vägen.
Nu så är det mesta av all skit som det faktiskt är, placerat i två hörn av rummet. Det känns bättre. Men jag tycker synd om de andra deltagarna av den här förfesten som anländer vilken sekund som helst, de kommer att få bestående men.
Så just nu är mitt favoritställe inte mitt favortiställe.
Men som sagt, man är bäst på fest. Och man kan festa i stort sett varsom helst.
DEt gör inget att golvet är täckt med tidningspapper, att det är damm överallt och att man inte ahr något köksbord, eller tv. Man överlever nog ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback