Svaga ögonblick

Jag är tvungen att hålla mig vaken, typ hur länge som helst.
Jag hade ett svagt ögonblick då jag lovade att hämta min syster som är på fest. Och gärna det, så jag vet att hon kommer hem. Men jag sa absolut senast halv ett kommer jag och hämtar dig. Och känner jag min syster rätt så ringer hon 00.25 och ber mig komma.
Jag hatar verkligen mina svaga ögonblick. När jag är svag då är jag jäkligt svag och tänker inte klart för fem öre.
Så nu måste jag sysselsätta mig. Jag här brännt hundra skivor, typ. Fixat lite på datorn. Duschat. Så nu har jag ingen aning om vad jag ska göra. Slänga sig på sängen är inget alternativ för då är det kört kan jag säga.
Så jag ska väl typ måla naglarna tror jag. Och städa lite kanske.

Nu önskar jag mig själv att jag aldrig mer har ett svagt ögonblick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback