Nice to meet you

Jag sammanfattar kvällen såhär: Galet!
Hela kvällen var ett inferno. Som vanligt så dricker vi alldeles för mycket. Allihop.
Vi är helt störda.
Enligt uppgifter mår Alex skitbra idag, och har överskottsenergi för tre personer.
Lina, jobbar. Visste inte om att hon skulle det. Men det var på gränsen att hon var vid liv.
Emelies diagnos är död enligt henne. Hon säger att hon aldrig mer ska gå ut i hela sitt liv.
Min egen diagnos är att jag inte var levande imorse när jag vaknade men att jag börjar visa några livstecken nu.
Jag orkar lixom inte leva med mig själv idag. Helst vill jag bara gå och gräva ner mig djupt.
Men kvällen var faktiskt riktigt jäkla rolig igår. Över förväntan.
Vi planerar en uppföljare.

Vet dock inte hur jag skall återställa min hälsa idag. Jag behöver något att äta, men jag får som vanligt ingen mat.
Det känns som om hela världen är emot mig när jag är bakis. Jag förstår inte varför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback