Hår och Amy

Idag har det vart full rulle. Vart hos frissan och fixat håret. Nu är jag mörkbrun med lite kalla röda toner och en liten effektfärg i luggen. Blev himla nöjd.
Så fort jag går förbi spegeln lär jag stanna en extra gång för att titta vem det egentligen är som går där.
Men det är ju alltid jag, väldigt ovant med andra ord.
Sen var jag till stan på lite äventyr.
Nu blir det tv och godis. Ha, ni ser hur det går med min diet. Men som sagt, den är på pause.

Min vän Alex har prisat Amy Winehouse jag vet inte hur länge nu. jag, har varit lite skeptisk mot henne. Inte tyckt att Amy är min tepåse. Men ack så fel jag hade!
Lyssnar hela tiden. Och det är den perfekta bildcdn. Love it!

Kommentarer
Postat av: alex. ovanför polcirkeln.

amy is the queen of my heart. and she will never send me to rehab, she says no no no...

2007-09-12 @ 20:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback