ännu ett ögonblick

Idag får jag ännu en gång sota för att jag hade ett svagt ögonblick för ett tag sen.
Jag lovade nämligen pappa att städa ur bilen och tvätta om han betalade bensinen. Sagt. Men inte gjort.
Och nu vill han ha det gjort. Varför måste han ha det gjort på den tröttaste dagen i hela mitt liv? Nästan ialla fall.
Jag antar att det bara att ta på sig plasthandskan, hämta trasan och dammsugaren och dra sig ut mot pärlan.
Min pärla. För den är ju faktiskt min nu.
Och jag vill ju faktiskt ha den fin. Så jag måste nog göra det.
Men min pärla är ju stor. Den är typ en familjebil, eftersom jag har en hel jäkla familj att skjutsa runt.
Fan, jag hatar mina svaga ögonblick.

Kommentarer
Postat av: Linniiiieeeeeee

jag saaaknar eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer. jag vll ocksa vara med och mala och mysa runt :(

2007-09-24 @ 05:31:37
Postat av: aleex.

den enda familjen som du har plikt att skjussa runt är mig och lina. bara så du vet. :)

2007-09-24 @ 10:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback