Sovande

Jo då. Här sitter en som somnade vi halv tre-tiden och vaknade med ett ryck 15.42 och trodde hon sovit bort hela dagen. Upp som en stucken gris och sprang in i duschen. Jag fick panik över att jag sovit bort så mycket tid, som jag annars kunde ha gjort så mycket annat roligt på. Så jag tänkte va smart och springa från sängen och rätt in i  duschen. Och nu sitter jag här en halvtimme senare nyduschad och fin. eller fin var att ta i ordentligt. Jag sitter i pyjamasbyxor och en tjocktröja. Men jag har i allafall duschat. Och nu undrar jag vad jag ska göra resten av dagen.

Var tvungen att gå in på min internetbank Huuu. Det var flera dagar sist jag var in där. Men jag hade lite mer pengar än vad jag trodde, så det ser ut att kunna bli en hockey i helgen. Om inte min pappa bjussar. Jag ska ju ändå skjutsa han in till hockeyn, och då kan jag ju lika gärna gå.
Om han betalar blir det ett jävla plus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback