MSN

alwe | säger:

sluta vara så sur på ma sandra

jag känner att du hyser nålar mot mig

Sandy säger:

det tror du jämt.

men idag är faktiskt sur på det mesta här i världen.

alwe | säger:

men du kastar ju yxor på ma

erkänn!

vad har världen gjort idag då?

Sandy säger:

var här världen inte gjort idag!??

det är kallt så in i helvete, jag har ständigt ont i huvudet, jag hatar mitt jobb, jag har inge chips, det har inte kommit nå nytt gossip girl program, jag borde städa mitt rum, min syrra är hemma. och dessutom är jag fet.

alwe | säger:

men sandra. de är ju bara en vanlig dag

Sandy säger:

jaa, för mitt liv är så jäkla värdelöst jämt.

alwe | säger:

men mitt e inte så mkt bättre

jag har städat idag

typ

Sandy säger:

nee. men jag är arg på mitt. det är inte du.

alwe | säger:

nej, jag försöker acceptera det jag inte kan förändra

Sandy säger:

inte jag. jag vägrar acceptera det.

Bittert?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback