lönen

Usch vad jag är trött idag. Kaos på jobbet, det är ungefär 100 stycken som är sjukskrivna.
Vilket gör det hela jäkligt jobbigt.
Det känns som att jag blir kvar ett tag till där i allafall. Skönt att få pengar.
Mamma och jag konstaterade idag att jag aldrig skulle kunna flytta hemifrån med den lönen jag har nu.
Och då jobbar jag ändå heltid. DEt är inte skitbra det inte.
Jag skulle behöva skaffa ett jobb till, minst för att få det att gå ihop.
Och jag tycker det suger.
Jag tror att jag ska förhandla med chefen. Be om lite mer arbetsuppgifter, jobba lite mer, kanske lite helger. å, kanske jag kan fundera på att ens fundera på att KANSKE flytta hemifrån.
Men då tjänar jag ju inte skitdåligt heller. Jag tjänar ju skitbra för att bo hemma och bara lägga pengar på kläder. För jag får ju jävligt mycket kläder.

Osammanhängande. Jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback